@bnuyaminim @Jorrit_Kelder @BartFunnekotter @nrc Met mijn voeten in zowel taalkunde en quranic studies/geschiedenisachtige dingen met mijn onderzoek verbaas ik mijn geregeld over het verschil tussen taalkundigen en de Quranic studies mensen.
Taalkundige zijn notoire (maar ook kundige) skimmers
Taalkundige zijn notoire (maar ook kundige) skimmers
@bnuyaminim @Jorrit_Kelder @BartFunnekotter @nrc Nu zijn taalkundige stukken ook veel meer gestructureerd om dat te doen. Duidelijke koppen en tabellen die het argument illustreren (en vaak ook gebruikt kunnen worden voor andere argumenten). Wij 'mijnen' teksten een stuk meer.
@bnuyaminim @Jorrit_Kelder @BartFunnekotter @nrc Quranic Studies/Geschiedenis is vaak enorme paragrafen, verschrikkelijke lappen tekst. En aangezien 90% van alles wat ze schrijven ruk is, is het ook nog eens stomvervelend om het te lezen. Maar het is wel de bedoeling dat je dat doet!
@bnuyaminim @Jorrit_Kelder @BartFunnekotter @nrc En dat doet men ook! Ik ben vaak onder de indruk hoe veel mensen echt hele boeken van voor naar achter door hebben gelezen, en dat paraat hebben, in plaats van dat ze die teksten mijnen voor een specifiek citaat.
جاري تحميل الاقتراحات...